Áčka

10.09.2023
Dnes přišel na svět náš historicky první vrh "A" Descendant of dandelions. ❤️ Do teď jsem to zažívala vždy jen ze strany budoucího páníčka nebo majitele tatínka štěňátek. Toto je zase úplně jiný levl. 🤩Ale popořadě… Skye dnes měla 64.den březosti a já už začínala být nervózní, protože slečna kromě snížení teploty a velkého bříška neměla žádné příznaky blížícího se porodu. Ale ona je prostě svá a nehodlala se s porodem nějak zvlášť dlouho obtěžovat. 😂 V osm ještě řádila a kontrolovala dělníka na dvoře a v devět začaly kontrakce. Šla se mnou do porodní bedny a v 9:32 už jsme vítali na svět první fenečku (390g), které jsem přiřadila tyrkysový obojek. Asi nikdy nezapomenu na to, že Skye první štěně chtěla porodit v podřepu přímo na mně, takže jsem schytala štěňátko přímo do klína. Ale co člověk nadělá. 😁 Když jsem chtěla poodejít, hned zas byla u mě, tak jsme udělali kompromis, že si lehne přímo vedle mě, protože moje kalhoty už další štěně nezvládnou. 😂 V 10:03 přišla na svět druhá fenka (370g), která dostala růžový obojek. V 10:15 se narodila další fenka (380g) a já už si říkala, jestli fakt dobře vidím. 😂 Poté nám v 10:35 rozbil babinec jediný kluk (360g), který dostal tmavě modrý obojek. A nakonec v 11:10 přibyla ještě jedna fenečka (390g) s červeným obojkem. ❤️ Štěňátka jsou ve zkratce žravá, hbitá a hlasitá. 🤭😂 Maminka se vzorně stará, je spokojená a veselá. 🥰 Co víc si přát. Tak hlavně pevné zdraví všem včetně Skyeky. ⭐️ A my se od teď přesouváme do sekce stránek "deník z porodní bedny". ✔️
Btw. alespoň nějaké pokusy o fotky naleznete na našich FB stránkách. 📸 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky