Krytí Skye

09.07.2023

Aneb jak mě Skye dokázala "vypéct" part 85. 😁 

Třicátého června jsem přijela domů s tím, že jsem byla pár dnů pryč kvůli zkouškám. Hamik ke Skye ale divně čichal, tak jsem ji zkusila otřít kapesníkem, abych se ujistila, že je vše v normálu. Intuice mě ale nezklamala a "kapesníčkový test" byl pozitivní - Skye hárá. Samozřejmě ale propukla panika jak dlouho to tak může být, protože se vždy perfektně čistí a až na to, že je umazlená, na ní člověk nepozná, že hárá. Ještě ten den jsem s ní běžela na progesteron a naštěstí byla hodnota nízká, a to 0,33 ng/ml (pozn. fena se jezdí krýt nejdříve okolo 8 ng/ml). Další kontrola proběhla o čtyři dny později a hodnota předpisově stoupla na dvojnásobek. Stále byla ale příliš nízká na to, aby se dalo naplánovat přesný den krytí. V pátek jsme tedy vyrazili na poslední odběr krve s výsledkem 4,55 ng/ml. Pan veterinář byl pro to nakrýt zítra, ale z mých zkušeností by to bylo příliš brzy - nehledě na to, že Hami má čenich přesnější než jakýkoliv test a ke krytí to dle něj rozhodně nebylo. Vyjeli jsme tedy o den později směr Lodž, což je krásných téměř 400 km. S majitelkou plemeníka jsme byli domluveni na tomto spojení již dávno předtím než začala hárat, takže naštěstí nebyl problém se rychle domluvit kam a v kolik hodin máme dorazit. 

Skye byla naprosto perfektní. Většinou je zbrklá a vše musí být dle její vůle. Ale očividně jsme odhadli ideální den dobře, protože hezky stála, byla trpělivá, nabízela se… Pes tedy je gentleman - tři hodiny probíhaly pusinky a zkoušení, jak to teda funguje. I přes naši snahu se ale Ozimu nedařilo se se Skye spojit. Měla jsem pro to pochopní. První krytí je vždy ošemetné a šla jsem do toho s tím rizikem, že je velká pravděpodobnost, že se nezadaří. Trochu nás potom začal tlačit čas, takže jsme se zmínili, že za půl hodiny už musíme jet. Ozi to asi slyšel a tak bylo do 10 minut nakryto. Asi si ji tam chtěl nechat co možná nejdéle. 😁 Vše proběhlo přirozeně, přichytili jsme je až když byli svázaní. Prostě ukázkové. 🤍 Páníčci jsou úžasní, nachystali nám zákusků jak kdyby ti dva měli svatbu a vše prožívali snad s větším napětím než já sama. Zítra pojedeme na překrytí a za cca tři týdny se uvidí, zda se povedlo. Budeme každopádně potřebovat velkou dávku štěstí.  🍀

Naše lásky 🤍
Naše lásky 🤍
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky