Zpět do reality

17.11.2023
Tak… A jsou všichni fuč. ❤️

Od včera už jsem opět majitel "jen" dvou psů. Je to zvláštní. Ještě jsem v hlavě vůbec nevstřebala informaci, že můj první odchovaný vrh je u svých rodin a mně končí období nonstop péče o mrňousky. Bylo to neskutečně specifické období mého života a jak rychle přišlo, tak rychle je i pryč. Chápu, že loučení k tomu patří a taky i to, že teď nebyl správný čas na příchod nového člena rodiny, takže museli odjet všichni. Stejně to je ale neskutečně těžké. 🧐 Udělala jsem maximum, aby měli přechod ke svým rodinám co nejjednodušší a vybrala jsem jim snad ty nejlepší majitele, co jsem mohla. Stejně ale obavy jsou a budou, takže moc děkuju za každý spam fotek a videí, co od páníčků dostávám. 😁❤️

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky